تراختور
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 15 اسفند 1391برچسب:, توسط تراختورچی |
 
وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه این وزارتخانه نگاه ویژه ای به باشگاه های پرسپولیس و استقلال تهران دارد، گفت: همواره به طور مساوی به سرخابی ها کمک مالی داشته ایم.

به گزارش آناج، ˈمحمد عباسیˈ عصر امروز (دوشنبه) در نشست هم اندیشی مسوولان فدراسیون های ورزشی با کمیته ملی المپیک عنوان کرد: مسوولیت این دو باشگاه برعهده وزارت ورزش و جوانان است و به همین دلیل نگاه ویژه تری نسبت به دیگران به آنها داریم.

وی در مورد اعتراض برخی قهرمانان که هنوز پولی بابت پاداش های خود از صندوق حمایت از قهرمانان دریافت نکرده اند، اظهار داشت: ممکن است این صندوق نیز همچون بیشتر ارگان های دیگر دچار مشکلات مالی شده باشد و فعلا نتواند پولی پرداخت کند.

عباسی با اشاره به عملکرد درخشان ورزش کشور در سال 91 اظهار داشت: این نتایج در طول تاریخ بی نظیر بود و با تلاش های تمامی ارگان ها و فدراسیون های ورزشی به دست آمد.

وی با اشاره به اینکه هیچ اختلافی با ˈمحمد علی آبادیˈ ندارد، گفت: این مساله را که علی آبادی اعلام کرده اگر من بخواهم،

استعفا می دهد را نشنیده ام و از وی می خواهم اگر صحبتی است با خودم به طور خصوصی مطرح کند تا برای پیشرفت ورزش کشور قدم برداریم.

وزیر ورزش و جوانان در مورد نظر کمیته بین المللی المپیک که خواستار بازگشت روسای برکنار شده است، گفت: ضوابط اجازه نمی دهد افرادی را که از ریاست برداشتیم، دوباره برگردانیم و این کار را انجام نمی دهیم.

عباسی در پاسخ به این سوال که آیا درست است که امضای حجت اله خطیب گرفته شده است، گفت:

چنین چیزی صحت ندارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.

كد ماوس